Wednesday, 1 August 2012

LARVA BERSARANG DI PAYUDARA.....TAKUTNYA...

Salam semua ari ni saya nk berkongsi sedikit ...dengan u all semua terutamaya kaum hawa diluar sana..mungkin kite anggap tak penting kan.. tapi ia amat penting untuk kite semua... jangan anggap biasa lak ... geli kan tengok benda ni...rasa nk muntah pun de kan...



Arghhhhhhh..menakutkan!!!


Setelah susan Mc Kinley ( Antropologis ) pulang setelah ekspedisi di Amerika Selatan,ia menyedari ada ruam aneh di payudara sebelah kirinya ,tidak ada yang tahu itu apa,dan ia fikir ruam itu akan hilang seiring waktu.

Setelah ia kembali,ia menemui doktor kerana sudah mula rasa sakit.Doktor tidak pasti penyakit apa yang di deritanya tu,doktor berikan antibiotik dan krim khusus.Setelah selang rasa sakitnya masih tidak hilang dan payudaranya semakin panas dan mula berdarah.Ia memutuskan untuk membalut pendarahan tu,bagaimanapun rasa sakitnya semakin bertambah ,ia mula mencari doktor2 terbaik.Dr.Lynch tidak bisa mendiagnosa infeksi apa yang terjadi dan meminta Susan untuk mencari temanya yang ahli dalam bidang Dermatologi.Susan menuggu selama 2 minggu dan akhirnya dapat berjumpa Dermatogist tersebut.

Susan terkejut ,setelah ia membuat pembalut ,mereka menemukan larva bertumbuh dan bersarang dalam pori2 dan dalam luka payudaranya,sesekali makhluk jahat ni masuk dalam pori2 dan muncul di lubang sebelahnya ,yang ia tdak tahu adalah lubang tu sgt dalam dari yang ia bayangkan.Larva ni memakan lemak ,lapisan kulit dan kanal susu payudaranya.

nota : sila basuh dahulu bra atau apa jua pakaian yang anda baru je beli dari kedai.Kuman takkan kenal siapa mangsanya dan tak dapat di lihat debgab mata kasar...


ingat semua... kaum wanita di luar sana,jangan anggap benda ni mudah je tau... 


sekian untuk ari ni saya kongsi bersama :)