Tuesday 29 November 2011

ulang tahun perkahwinan dan NOR QAIRESYA INSYIRA

salam ..


semalam genaplah 3 tahun ari ulangtahun perkahwinan saya  ... 29.11.2011.( selasa ). banyak dugaan n rintangan saya  hadapi dgn suamiku...Alhamduliah.. syukur sesangat sbb kite saling sayang , hormat menghormati antara satu sama lain.. saling caya n tanggungjawab masing2..


hingga ari ni ... hubungan saya dgn suami bertambah mesra tanpa sebarang ragu2..
arap2 hubungan kami kekal selama-lamanya hingga akhir hayat...


arap semua doakan kami juga ye.


tanggal 23.11.2011 ( rabu ) genaplah permaisuri ati saya NOR QAIRESYA INSYIRA MOHAMMAD 2 tahun..dah besar anak mama ni.. semoga jadi anak yang soleh ,taat pada agama,ibubapa n negara. jadi seorang yang berguna n baik.. mama sentiasa doakan kesejahteraan dan juga keselamatan anak mama ni..


masa sambut birthday girl,saya tak berapa happy sebab masa tu dia tak sihat .. demam, muntah ,cirit-birit ,sakit tekak,batuk n selesema.. sedih sgt tgk keadaan dia  tu.. saya n suami adiahkan dia patung bear yang besar..
dia suka n happy sbb tu lah adiah yang bear yang besar dia dapat.. mak ngah n pak su dia belikan adiah baju n gaun.hingga ari ni anak mama masih lagi tak sihat .. tinggal batuk je.. tapi tak sanggup tgk dia batuk..


Dah 3 kali g klinik pakar kanak2.. tp masih tak baik lagi.. kalu sempat , petang ni mama n papa bawa lagi g klinik.


Mama Doakan Anak KESAYANGAN mama ni sihat seperti dulu lagi... walaupun dia tak sihat tp dia tetap aktif n cergas .. serta happy...


MAMA SAYANG ANAK MAMA........... LOVE U NOR QAIRESYA INSYIRA ...........