Tuesday 24 February 2015

SAMBUT HARI LAHIR KU BERSAMA KELUARGA


Assalamualaikum semua dan selamat petang,
Pe kabar u all ?
Semalam Hari lahir lahir saya , seronok sgt sbb setiap tahun saya sambut hari lahir bersama emak,suami, adik bongsu saya n diri sendiri... huhu... enjoy.Nak tahu napa? Cube Teka ............Salah tu ,
sbb nya ialah lahir lahir kami ni dalam satu bulan tu... iaitu bulan Februari .. ( bulan Cinta katakan )
so 1 kek dah cukup untuk kami raikan.. bersama-sama...tak membazir kn  nk beli kek .hehe
Tahun ni nk try kek ... lain lak...kek red velvet yang penuh dengan deco rose ( lambang cinta ) ...
so sweet ... red npurple colour kek kami..





Hari lak... saya sambut lahir bersama salah seorang rakan sekeja saya iaitu Sulaiha Zakaria..
tq darling sbb nak luangkan masa dgn kite tghhari tadi...





Ini dia keluarga bahagia kami....Tada...





tq  u all... suami,anak,mak,abah,adik  ...........Sayang u all